Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Glinojecku, Filia Biblioteczna w Ościsłowie i Filia Biblioteczna w Woli Młockiej ogłasza konkurs przeznaczony dla dzieci z przedszkoli i z "zerówek" na terenie Gminy Glinojeck.
I. ZASADY UCZESTNICTWA
Warunkiem wzięcia udziału w konkursie plastycznym jest zgłoszenie uczestnictwa grup przedszkolnych w Miejsko-Gminnej Bibliotece Publicznej w Glinojecku, Filii Bibliotecznej w Ościsłowie i Filii Bibliotecznej w Woli Młockiej.
Grupa przedszkolna może zgłosić tylko jedną pracę.
Format i technika wykonania pracy są dowolne (oprócz grafiki komputerowej).
II. ZADANIA KONKURSU
Zadaniem konkursu jest zaprezentowanie w formie plastycznej ulubionego bajkowego bohatera.
III. PRZEBIEG KONKURSU
Zgłoszenia uczestników konkursu przyjmujemy do 12.05.2014 r.
Jury wybierze najlepsze prace.
Dla zwycięzców przewidziano atrakcyjne nagrody.
Pracę konkursu plastycznego muszą być opisane:
- Nazwa i adres przedszkola
- Nazwa i numer grupy
- Nazwa Bohatera
REGULAMIN KONKURSU "MÓJ ULUBIONY BAJKOWY BOHATER"
Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Glinojecku, Filia Biblioteczna w Ościsłowie i Filia Biblioteczna w Woli Młockiej zaprasza do udziału w konkursie plastycznym dzieci z przedszkoli i "zerówek" z terenu Gminy Glinojeck.
I. ORGANIZATORZY
Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Glinojecku, Filia Biblioteczna w Ościsłowie i Filia Biblioteczna w Woli Młockiej.
II. ZADANIA KONKURSU
Storzenie ilustracji ulubionego bohatera.
III. ZASADY UCZESTNICTWA
Uczestnikami konkursu mogą być tylko dzieci z przedszkoli i "zerówek" z Gminy Glinojeck.
Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest zgłoszenie uczestnictwa pracownikom bibliotek.
Każda grupa przgotowuje tylko jedną pracę.
Format i technika wykonania pracy są dowolne (oprócz grafiki komputerowej).
Jury wybierze najlepsze prace.
IV. KRYTERIUM OCENY PRAC
- pomysłowość wykonania pracy
- staranność
- samodzielność
V. PRZEBIEG KONKURSU
Prace wykonane przez grupy przedszkolne przyjmujemy do 12.05. 2014 r. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 19.05.2014 r.
WYKONANE PRACE PRZECHODZĄ NA WŁASNOŚĆ ORGANIZATORA!!!