SPOSOBY PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIANIA SPRAW
Korespondencja
Korespondencję do MGBP w Glinojecku należy kierować na adres:
Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Glinojecku
ul. Ciechanowska 8D
06-450 Glinojeck
Osobiście pisma należy składać w Wypożyczalni.
Skargi i wnioski
Skargi i wnioski przyjmuje i rozpatruje Kierownik Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Glinojecku.
Sprawy związane z wypożyczaniem, zamawianiem i prolongatą wypożyczonych materiałów bibliotecznych należy załatwiać bezpośrednio w placówkach udostępniania Biblioteki.
Wszelkie pisma, podania i wnioski należy składać w Wypożyczalni Biblioteki.
Szczegółowych informacji na temat sposobu załatwiania spraw udziela pracownik biblioteki.
Wszystkie skargi i wnioski pisemne podlegają rejestracji w dzienniku korespondencji przychodzącej.
Skargi i wnioski są załatwiane niezwłocznie, nie później niż w terminach określonych w Kodeksie postępowania administracyjnego.
Informacja o sposobie załatwienia pisemnej skargi lub wniosku przekazywana jest pisemnie lub pocztą elektroniczną w terminie 14 dni od daty wpływu do Biblioteki.